تحقیر گواردیولا توسط مسی در مقابل دیدگان همه تیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - بر اساس ادعای هانس باک، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سال 2009 با رفتار خود پپ گواردیولا، سرمربی وقت کاتالان ها را در برابر کل اعضای تیم تحقیر کرده است.

هانس باک، سرمربی پیشین نیویورک رد بولز، ادعا می کند که مسی با سرپیچی از دستور سرمربی خود موجبات تحقیر او را در برابر کل تیم به وجود آورده است.

باک در مصاحبه با شبکه چهار سوئد (TV4) در این باره گفت: "سه ساعت پیش از شروع یک بازی بوده است که همه بازیکنان در حال صرف غذا بوده اند که مسی می گوید یک قوطی کوکا می خواهد. گواردیولا به او پاسخ می دهد که هیچ بازیکنی حق ندارد سه ساعت مانده به بازی نوشابه بخورد."

باک ادامه داد: "مسی از جایش بلند شد و رفت و دقایقی بعد با یک قوطی کوکا برگشت و آن را جلوی پپ و همه تیم سر کشید. تصور کنید وقتی بازیکنی در اندازه مسی چنین کاری می کند چه اتفاقی می افتد؟ این آغاز جنگی بود که گواردیولا نمی توانست در آن پیروز باشد، این غیر ممکن بود."

این صحبت های جنجالی در حالی از سوی باک مطرح شده اند که او تاکنون هیچ سمتی در بارسلونا نداشته است و تاکید می کند که او این داستان را نقل می کند و اصرار دارد که حقیقت است و با توجه به این که تیری آنری و رافائل مارکز، دو بازیکن سابق بارسلونا در نیویورک رد بولز با او همکاری داشته اند، می توان حدس زد که او این داستان را از زبان یکی از آنان نقل می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:17 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 30595
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1